قیمت انواع سمعک
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

راهنمای جامع خرید سمعک و استعلام قیمت سمعک

سمعک بسته به قابلیت ها و سطح تکنولوژی به کار رفته در آن انواع مختلفی مثل آنالوگ، دیجیتال، خرید اینترنتی سمعک و فراهوشمند دارد. امروزه برندهای گوناگونی از سمعک تولید و وارد بازار می شوند که افراد کم شنوا می توانند بسته به سطح شنوایی خود مدل مناسب سمعک را خریداری کنند.

سمعک چیست؟

سمعک یک دستگاه کوچک الکترونیکی است که برای درمان کم شنوایی به منظور تقویت صدا و قیمت انواع سمعک شنیدن شدن آن توسط بیمار استفاده می شود. سمعک به عنوان یک دستگاه الکتروتکوستیکی صدا را از محیط اطراف می گیرد و تا حد معینی تقویت می کند و سپس آن را مجرای گوش شخص کم شنوا انتقال می دهد. سمعک ابزاری است که به افراد کم شنوا کمک می کند که صداها را بهتر بشنوند.

معرفی سمعک زیمنس

سمعک هوشمند زیمنس توسط یک شرکت سوئدی به نام سیگنا در حال تولید است. سمعک زیمنس از لحاظ طراحی، تکنولوژی استفاده شده در ساخت آن و سیستم پردازش در انواع متنوعی ساخته می شود.  سمعک هوشمند زیمنس در چهار دسته Basic، Essential، Advance و High end  تقسیم بندی می شوند و برای رتبه بندی آن ها از با شماره های 1 ، 2 ، 3 ، 5، 7  استفاده می کنند.

سمعک زیمنس از لحاظ شکل ظاهری دارای ویژگی های کاربردی فراوانی است که شامل موارد زیر می باشد.

 

https://samakmehrazin.com/ultimate-guide-to-buy-hearing-aids/





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir